2/5

Ojoj förlåt att jag inte skrivit nått på hur länge som helst. Har hänt saker hela tiden så har inte hunnit det.

Valborg: Vaknade hos Dennis. Så drog hem vid kanske elva eller nått.
Smsade Ella och frågade om hon ville med och grilla i stallet. Så det gjorde hon. Riktigt mumsigt var det!
Efter det drog vi ner på stan och klackade om ett par skor, och köpte dom där skorna jag ville ha. VAD JAG ÄLSKAR DOM! Sen åkte vi hem till Ella och hämtade lite saker. Hem till mig igen och fixa oss. Sen kom Mathilda och Lovisa hit. Sen drog vi till stan och sen åkte vi till vilsta och träffade lite folk oså. Var väl lite segt men det gick. 
Träffade Petra och Daniel sen också.
Tack för kvällen alla! <3

Fredag:
Vaknade ganska tidigt. Vi sov i stan hos min farmor. Så åkte hem vid elva där i från. Så åkte vi hem till Ella och träffade Philip och Erik ett tag. Drog och käka på grillen. Muuums!
Efter det åkte vi hem till mig igen. Sov ett litet tag.
Sen skulle vi egentligen ha grillat med Petra och några andra. Men vart inte så för ingen var riktigt taggad på det. Så skulle bara blivit tråkigt. Så jag och Ella satte oss på balkongen och käkade korv med bröd. Riktigt gott. Och så skönt att äta utomhus.
Sen drog vi till kvicksund igen och träffade Erik,Philip och Spångis. Så kollade på beck hemma hos Erik. Mysigt vare!
Tack för en mysig kväll! <3

Lördag(idag): Vaknade ganska tidigt. Städa hela mitt rum. Så nu är det snyggt och fint! Haha, jobbigt var det. Åkte sen till stallet. Gick en sväng med Varenne och Isak.
Kom hem för inte så länge sen. Så har precis duschat. Ska snart börja fixa mig för Daniel kommer hit ett tag tror jag. Ska väl kanske träffa Petra senare och/eller Ella.

Ha en kul dag!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0