Alexandra har varit riktigt duktig idag.

Vaknade vid tio och gick upp och åt frukost. Mumms så gott med en riktigt god frukost när man vaknat.
Satte mig sen vid datorn och kollade på tv samtidigt. Våra bästa år. Tycker det är det bästa programet på dagarna. Finns ju inte så mycket att se på dagarna. Sitter mest och lyssnar på musik på mtv.
Efter ett litet tag orkade jag inte sitta och tråka mer. Så då gick jag ut och gick/sprang i en timme. RIKTIGT SKÖNT! Ska försöka göra det varje dag nu eftersom jag inte går i skolan.

Petra kommer hit om ungefär 20 minuter. Ska bara träffas och umgås lite.
Vid fyra ska jag till Varenne och rida. Roligt ska det bli.

Puss

Kommentarer
Postat av: ella

min lilla hurtbulle! :D <33

2009-05-13 @ 09:20:23
URL: http://ebrunelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0