Fredag

Hann inte skriva mer igår. Åkte först hem till farmor och åt tårta och lite sånt. Sen hem till Daniel. Var där och kollade film oså. Väldigt mysigt. Drog sen hem vid ungefär halv tio. För då skulle jag träffa Ella som skulle komma och sova hos mig. Så hon kom ungefär vid tio. Då drog vi ut och snackade lite med Allie. Sen in och sov. Mysdag!

Vaknade idag vid sex, eftersom Ella egentligen skulle gått till skolan. Men både hon och jag är sjuka typ. Typ förskylda. Jobbigt som bara den. Så vi åkte till stallet lite snabbt och fixade sen hem till Ella och hämta grejer.
Nu sitter vi hos min farmor och gör ingenting. Eller Ella duschar. Vi ska snart gå och hyra någon film. Sen laga mat och bara ha mysigt.

Puss

Kommentarer
Postat av: ella

2009-05-08 @ 23:15:19
URL: http://johannaselinus.blogspot.com
Postat av: ella

du är bara för bra! <3

2009-05-08 @ 23:16:15
URL: http://ebrunelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0