Internet var damp igår!!

Det var åska hemma hos oss igår. Så vart nått knas med internet. Så kunde inte skriva igår. Förlåt!

Idag vaknade jag vid 10.20 typ. Allie ringde och väckte mig. För hon ville att jag skulle med och sola så hängde på. Drog först ner på stan och lämnade tillbaka ett par skor som jag hade köpt. Sen drog vi och köpte en annan tröja istället. Mycket bättre. Sen solade vi och åkte hem. Trevligt var det ialla fall.

Drog typ vid fyra till Daniel. Vi kollade först film. Sen gick vi ut ett tag och gick i skogen. Haha! Sen in till honom och kolla en annan film. Mysigt var det ialla fall.

Kom hem för en halv timma sen. Så ska väl sova nu.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0