Otroligt jobbig dag

Åkte till Varenne först. När den där saken hade kommit. Han kollade igenom hela Varenne och han hade sadeltryck. Så han fick nålar i ryggen. Så blir att köpa ny sadel snart. Riktigt skönt. Har ju väntat på det ett bra tag.

Åkte och kollade lite sadlar och sånt. Hittade väl två som jag skulle kunna tänka mig. Men den ena var otroligt snygg men lite för dyr också. Så synd. För hade verkligen velat ha den!

När vi kom hem städade jag och mamma ur bilen. För jag,Petra och Tobbe skulle åka till kvicksund och kolla på deras musikal. Vissa var så otroligt duktiga. Och vissa var ju inte sådär super. Men så är det ju alltid.

Mamma kom och hämtade oss direkt efter det. Så då skjutsade vi hem dom och jag åkte till Daniel. Och eftersom att han inte var någe snabb fick jag stå ute och frysa ihjäl i en halv timma. + att jag bara hade t-shirt.
Men sen kom han ialla fall. Så vi gick upp till han och gjorde ingenting typ.

Nu ska jag sova. För ska och göra ett ridprov imorgon för gör jag det skulle jag kunna få G i ridningen ialla fall. Och alltid bättre än ingenting.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0