Aldrig mer!!!!

Som dom flesta vet så har jag brutit näsan. Ont som fan, och näsan vart sne.
Så var inne på sjukhuset idag igen och dom skulle se vad dom kunde göra åt den. Så fick knäcka tillbaka den. Och ska aldrig göra nått mer sånt i hela mitt liv. Verkligen det värsta jag varit med om. Blödde som en gris. Och super ont i näsan nu.
Den kommer alltid vara lite sne, men bättre nu än förut iaf.

Missar massor i skolan också bara för att jag måste till doktorn hela tiden. Så får väl se hur det blir mer det också. Idag hade jag feber 38.8 och hosta.

Orkar inte skriva mer nu, ska lägga mig och försöka sova. Brukar inte må så bra efter man fått bedövningen..

Ha det bra.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0