Oj, precis kommit hem!

Idag var jag i skolan. Hade prov och gick inte alls bra. Kommer få göra om prov sen. Suck!

Åkte och hämtade Carro. Var super kul att träffa henne, var så länge sen! <3

Skulle och träna med Varenne så fört så skulle vi lasta honom då stegrade han så han satte sig på rumpan typ. Så jävla knäpp är han!
Tillslut gick han in. Åkte till nyby och tränade. Skulle hoppa några hinder sen. Gick super bra idag.
Förutom när han kommer fel in så han stannar framför hindret men hoppar från stilastående. Och högt över vart det. Så jag tappade balansen och Varenne han bockar. Ser då staketet som är framför oss och tror att han ska hoppa över, så svänger fort åt höger och då flyger jag av istället.
HAHAHAA! MITT I GEGGA OCH VATTEN! Helt smuttsig och blöt var jag.

Sen var det bara att hoppa upp igen och fortsätta. Gjorde bara illa mig på benet och höften men inge farligt. Bara blå märken. Haha!

Åkte sen hem med honom. Mamma, Carro och jag åkte till willys och handlade lite.

Nu är jag hemma och Carro åkte hem för en timma sen ungefär.

Måste fortsätta kolla idol nu. ERIK OCH HAN ÄR SÅ JÄVLA SNYGG SÅ JAG DÖÖÖÖÖÖR!!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

ser fan bilder i huvudet hur det hade sett ut om han skulle hoppat över staketet xD Men skitkul att träffas idag! duärbra<3

2009-09-30 @ 22:06:21
URL: http://carolinelundin.blogg.se/
Postat av: alexandra selinus

HAhaha jag med :O fett läskigt :D

Ja verkligen. Du är super carro <33

2009-09-30 @ 22:30:46
Postat av: ella

han är bäst & snygg :d <33

2009-10-01 @ 14:11:04
URL: http://ebrunelius.blogg.se/
Postat av: alexandra selinus

HAN ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!!! :D <33

2009-10-01 @ 19:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0