Kommer inte blogga förens sommaren är slut typ...

Är för segt att sitta inne vid datorn just nu, bara så ni vet.. och tror inte så många läser nu när man vill vara ute heller så.

Har iaf festat på midsommar, och det var väl en riktigt awsome kväll, bara det att den var lite sjuk. Haha, men jaja, sånt får man ta!

Fick även hem min nya häst i lördags, är ett polskt halvblod, som kom från polen direkt. Ung, lite ungre än vad jag tänkte, men känns super bra nu iaf. Han är 3 år, inriden är han iaf. Han ser exakt ut som Varenne bara det att Hugo är lite större och lite grövre. Igår var han lite galen, haha nejdå, han stog länge i transport oså där. Så det får man ta. Men idag var han super duktig, stått själv i hage och ändå varit ganska lugn. Sen har jag även varit ute och gått och även då snäll som bara den. PUSS PÅ MIN LILLA HUGO OCH FUNI SÅ KLART!!!! <3

Nu får jag se vad som händer ikväll, mamma vill ha hjälp att släppa ut dom i morgon, så måste upp tidigt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0