var ett tag sen..

Tänkte verkligen inte ta upp allt som hänt, för vet att ni inte orkar läsa det ändå så ;)

Men Alda är nu såld. Det gick i super fart. Var ju en familj och provred henne för en och en halv vecka sen. Och dagen efter så sa dom att de ville ha henne om hon gick igenom veterinär besiktningen.
Så mamma och jag åkte upp förra söndagen till Järna för att veterinär besiktiga henne. Och så klart så gick min plutt igenom.
Då åkte vi med henne till deras gård för att lämna henne och allt sånt där. Grät en hel del kan jag säga. Hon var ju trots allt en super duper mysig häst!

Fick även beröm av dom att jag rider henne så bra gemfört med filmerna på youtube(från island) så dom sa att jag fick komma över när som helst! Och det känns verkligen som hon kommer få det bra då de vill träna och tävla!




Har även köpt en ny häst, men har ingen bild. Så det får bli en liten hemlis tills den är hemma ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0