Börjar blogg här igen ;)

Ska ändra om headern och lite sånt där sen. Men gör det när jag har tid, och har några nya coola bilder på hästarna oså.

Tänker bara skriva ibland, när jag har tid. Så förvänta inte er så mycket.

Idag åker Funi på inridning. Skööönt! Ska bli jätte kul att se hur min lilla häst sköter sig.. ;)
Ska nu ut och rida, och sen tänkte jag släppa ihop Hugo och Fala för annars får Fala stå själv, och det vill jag verkligen inte att hon gör. Men vi får se hur det går, eftersom Hugo är lite hingstig, men någon gång måste vi ju prova och se hur han är!

Jag måååste också säga att jag är kär. Och då menar jag verkligen KÄÄR! Tror nästan aldrig jag varit det förut, möjligtvis någon gång, men shit alltså, Hihih!

Nej nu ska jag ner till stallet och pyssla lite.

PUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0