16/12

Igår fyllde jag ju som sagt år, blev 19 haha! Känns lite onödig ålder sådär, men men!
Fick åka med Annika och Jenny till ridhuset, var väldigt skönt att rida igenom Demantur helt! Får se om jag tar med Funi eller Demantur nästa gång. Hihi!

Sen kom veterinären och kollade på Riddari för han är liiiiite halt. Men han trodde inte det var någon fara. Då han är för över rörlig i benen. Men han kommer växa ihop med benen sen!

Åkte hem till pappa blev firad där. Tack för allt! Fick sen också veta att min lilla farmor är på sjukhuset. Hon har jätte ont i kroppen. Så hoppas hon får reda på vad som är fel. <3

Idag så har jag varit ute och ridit Funi, jäääklar vilken kanonkula han blivit. Så sjukt pigg. Men det är bara bra, men trodde aldrig det efter han blev inriden!
Skulle ridit Árdís också, men hon har tappat en sko, så hovis kommer ikväll och slår på en ny. Great!

Nu ska jag kolla tv och vila lite, för ska snart ner till stallet igen.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0