25/12

Oj, nu har det gått några dagar igen ;) !

I fredags så kom jojo hit och vi hjälptes alla åt att laga jul mat, mums! Och sen spelade vi bingolotto. Bara jojo som vann 100 kr.

På lördag morgonen drog jag och jojo ut och red. Jag på Demantur och jojo på Árdís, gick jätte bra!

Sen drog vi hem till steffe och dom och åt och öppnade paket.

Vidare sen hem till madde med mammas släkt, öppnade paket osv där med.
Åkte sen hem en stund och sen kom Anna och hämtade mig, så drog vi hem till rille och skjutsade alla dom till stan. Åkte runt och träffade lite folk, tills vi tillslut åkte hem till Anna och sov.

Kom hem för några timmar sen, men är förskyld. Och mår inte alls bra. Så ska försöka sova lite så jag orkar med den efterlängtade kvällen ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0