28/12

I söndags festade jag och Anna lite, haha har massa roliga bilder som ingen får se ;) haha!

På måndagen kom även syster och vi höll på med puppisarna osv. Och på tisdag red vi en sväng. Gick jätte bra, red Funi i barbacka gjord. Duktig häst!
Sen gjorde vi inte speciellt mycket. Och idag har vi fixat stallet och ska snart ut och rida. Skojsigt!

Ska lägga upp nya bilder på valparna också. Så söta dom blivit! Shit! Nu skulle man vilja behålla hela bunten ;)

Ringt hästtandläkaren idag också, kommer någon gång i mars tror jag. Känner att Demantur har gått så bra så kan lika bra vänta tills då alla ska kollas.

Juste ska ju köpa ny sadel, håller på att funderar på vad jag ska ha för någon. Mååååste vara väldigt kort, då demantur har jätte kort rygg. Och sen ska jag köpa en annan till Funi och Árdís. Så har funderat över några, men så svårt att hitta en perfekt ju!

Nej nu är det dags att gå ut och rida, annars blir det väl aldrig av.



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0