Kom hem från danmark igår.

Har inte skrivit på ett tag. Men petra och jag fick iaf för oss att vi skulle dra till Danmark i fredags, och först så trodde vi inte att det skulle bli av. Men på lördag kvällen så ringer Petras pojkvän och säger att han och Jens vill dra på Söndagen, så då gjorde vi det ;)

Första natten(söndag till måndag) spenderades i bilen i Malmö på något industriområde, och kan inte säga att det var det skönaste jag gjort haha!

På måndagen så vaknade vi ganska så tidigt, och drog då till Forex och växlade lite pengar och sen bar det av över bron.

Då började vi leta hotell, men alla var så jävla dyra. Så blev nått hotell utanför köpenhamn. Men var faktist rätt så okej, förutom att vi fick två 90cm sängar och två 70cm. Och desutom övervånings sängar.... Hm!
Men fanns en riktigt stor galleria där. Så jävla skönt, så vi drog och handlade massor med cider/sprit och allt vad vi nu köpte.
Började dricka redan klockan tre haha! Herregud vad vi drack, och fulla blev vi, eller mest jag och Jens tror jag. Haha, ni skulle bara veta vad jag gjorde ;) ajaj, alexandra!  
Kan ju iaf säga att vi inte sov i 70cm sängarna, lite väl jobbigt om  man skulle ramla ner. Så delade på 90cm sängar och var väl lite skönare än att sova i bilen.

Dagen efter så packade vi i hop allt och åkte in till stan för att gå på tivoli. Var väl lite väl läskiga karuseller där för mig iaf. Åkte en tror jag haha!
Sen efter det så skulle vi åka och leta ett hotell närmare stan så vi kunde gå på någon krog på kvällen. Men alla ställen var upptagna, eftersom vi ville ha två dubbelsängar också.
Så blev att åka tillbaka till det gamla stället igen, och sova där. Den kvällen var inte lika kul, men alla var så jävla trötta så aja.

Sen nästa dag åkte vi hem, och på vägen stannade vi och köpte en liten Chihuahua också, super söt!

Idag kommer johanna från stockholm hit. Ska bli så kul att träffa henne var så länge sen! Vi ska hem till Gurra idag tror jag. Chillkröka lite, sen är det ju åfesten i helgen. Så blir nog ganska trevligt!

Nu måste jag fixa det sista innan jag ska möta upp johanna! Men lägger upp bilder till helgen.

Ville bara att ni skulle veta att jag levde ;)

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0