Vet egentligen inte varför jag inte skrivit?!

Hm, skärpning på mig alltså! Men vet inte varför jag inte skrivit under helgen, kanske varit för trött helt enkelt nu när skolan börjat? haha aja.

I fredags så var vi först i skolan, hade två lektioner sen slutade vi skönt. Drog sen hem till mig, men inte fan red vi haha. Åkte hem till Anna och kollade skräck filmer typ, en romantisk komedi också. Men somnade i ena skräckisen :( haha! Stackars Anna att kolla själv. Men tack för en mys dag! <3

Lördagen så åkte jag och Anna till Älunda och tränade, gick riktigt bra att lasta båda två, första gången Hugo blev lastad utav mig, och Sting bara gick på typ :D Travade över bommar idag, första gången, och han skötte sig alldeles utmärkt, som alltid! Thihi! Anna hoppade 1.20 då och gick också super duper bra! Så kul att det går så bra för båda just nu.

När vi kom hem så kom det lite folk hit, så blev att stress duscha/fixa sig. Haha, men blev en mysig kväll trotts allt. PUSS PÅ DET!

Vi sov fyra stycken i min säng, så blev ju inte direkt mycket sovande för min del.. Men på söndagen så tittade vi film hela dagen, så vilade mycket då som tur var.

Idag så skulle jag gått till skolan, eller egentligen så har jag ju inga lektioner alls måndagar, men eftersom jag fortfarande ligger efter i vissa ämnen så ska jag dit och plugga. Men idag så försov jag mig, vilket inte alls var bra. Men behövde sova ut ändå så jag kommer upp till ridskolan imorgon!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0