Hihihihih snart är det 2011

Läskigt det känns, men ändå bra.

För det här året kommer nog bli det bästa utav alla. Tar studenten, ut och resa massa, festa som en galning och jag allt man nu ska göra. Ser verkligen fram emot det!

Igår var jag ute och åkte med lite folk, alltså tror Anna och jag ska börja köra rally. Anna som kör jag som kartläsare ;) Lovar att vi var grymt duktigt igår, (eller Anna kanske) (a). Nära några stolpar någon gång meen annars gick det bra!!

Ojoj, idag är det fullt upp nu. Ska försöka prova kläderna jag ska ha ikväll om det passar, annars måste jag in och byta kavajen. Måste också köpa ett puder men det är bara om vi ska in till stan då... Lär aldrig få med mig Anna dit, haha!

Efter det blire direkt duschen. Sitta och tork lite, sen börja fixa mig och herregud massor som ska göras ;)


PUSS FRÅN MIG!! 
 
Vet itne riktigt om jag gillar bilden.... Men tyckte iaf den såg lite cool ut , men min jätte näsa ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0