2/12

Har precis suttit och kollat på Idol! YES ROBIN OCH AMANDA ÄR I FINAL!! Visst gillade Moa också, men hennes scenspråk var så tråkigt att titta på så.. Men hon var också grymt duktig!

Har lyssnat på vinnar låten och vet inte riktigt vilken jag tycker är bäst, tror jag faktist tycker amandas, men robins är bra på ett helt annat sätt haha :( så svårt!

Idag tog jag en tur barbacka på Frami, så mysigt. Sen också en liten sväng i skogen och klättrade med Demantur! Funi mös jag lite med bara.

Imorgon kommer det blir en väldigt tråkigt dag, men ändå en bra dag. Så kommer vara väääääldigt ledsen, men samtidigt väääääldigt glad. Usch så svårt. Vill inte säga nått mer förens imorgon kväll.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0