Nej inte snö igen...

Bestämde mig ungefär för en timme sen att jag ska gå ner till stallet och rida. Vad händer då? Jo det börjar snöa massor. Hm, ska tydligen regn/snöa ett tag idag och bli plus grader. Så är väl bäst att gå ner och rida innan det blir jätte kramsnö så dom bara får styltor.

Juste, min diet började nog imorse. Igår åt jag lite som ja inte borde gjort. Men idag blir det skärpning. Vatten och nutrilett. Hoppas jag klarar det i några månader, för behöver gå ner ett ex antal kilon haha!

Slingade håret igår också, är ganska fin färg faktist. Men idag blir det att avfärga det. Sen sätta i en blondering eller liknande. Kommer få klippa av allt till slut!! Men gör inte så mycket då jag ändå kommer ha löshår ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0