-

Oj, har inte skrivit sen i lördags. Men åkte i alla fall till Mathildas födelsedags fest i kvicksund. Var helt okej fast att jag hade så ont i huvudet. Fick sen springa sista biten till bussen för Anton skulle vara lite seg ett tag. Men gjorde inte så mycket för hann ju med bussen så!

I går (söndag) Åkte jag till hästarna när jag vaknade ungefär. Var ute och gick med Funi. Går bara bättre och bättre med han. Inte alls lika försiktig längre. Sen red jag Varenne ut i skogen bara.  GIck också super bra!
Bella kom till mig på kvällen och sov här. Vi kollade bara tv och tog det lugnt oså.

Idag (måndag). Bella åkte hem när jag skulle till hästarna. Gick med Funi som vanligt och blir så glad när det går så bra med han.
Red Varenne sen. Galopperade och travade, han börjar bli så fin och verkligen gå i form mer och mer.

Ikväll får jag se vad jag gör, nu ska jag gå och göra köttfärssås och makaroner. Inte ätit det på länge så.

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0