Började bra, slutade grymt dåligt.

Bääääbis :'/ <3



Åkte till Västerås med mamma idag. Handlade skor, väska,en "klänning" , strumpbyxor och nagellack. Tror det är allt i alla fall.

Sen ringde mammas kille (lelle) och sa att han fått motorcykelkörkort. Grattis till honom!

Då åkte jag och mamma hem från västerås skulle bara till hästarna för att ge dom hö. För tänkte åka ut och äta ikväll.
När vi kommer till hästarna släpper vi ut Isak och Rizze (hundarna). Isak går då i mot tråden på hagen och får en stöt. Så då springer han mot bilen och mamma och jag trodde han skulle hoppa in där och lägga sig. Så vi stog kvar vid hästarna ett tag.
När mamma ska ge hundarna mat så finns inte Isak någonstans. Ropade och ropade men han kom aldrig.
Mamma åkte iväg och kollade om hon kunde se honom vid vägen. Men nej, ingen Isak. Så jag fick rida iväg på Varenne och leta i skogen. Fanns ingenstans. Både mamma och jag frågade massor med människor i Ramshammar om dom sätt honom. Ingen har det.
Det var en tjej på cykel som hade sätt en man stå med en vit och svart hund. Men hon visste inte om det kunde vara Isak eller inte.
Han försvann vid kvart över tre och inte kommit hem än (21.50). Varit ute och letat hela kvällen.
Hoppas han kommer hem bara.

Orkar inte skriva mer nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0