Dagen..

Vaknade väääldigt tidigt idag. Fiona ville gå ut så hon väckte mig vid fem. Och kunde inte somna om helt efter det. Så var uppe redan vid sex. Tog bussen till farmor och lämnade Fiona för att sedan gå till skolan.

Skolan var helt okej, hade redovisning inom gruppen idag. Gick helt okej. Sen även matte prov, vet inte riktigt hur det gick men får väl se det om några veckor, eller vill ja äns veta?

Åkte till stallet, och där var Fia och Malin. Alltid lika trevligt när dom är där :D Hihi!

Sen ville Johanna att jag skulle hänga med ut och gå med hennes häst och pojkvän. Så fick lov att göra det :) Också väldigt trevligt.
Ska försöka få Johanna att fytta ut sin häst till min :D så vi kan umgås mer! Hihi<3

Nu ska jag kolla på Mammas pojkar ;) bäääst!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0