Åkte till stan direkt när jag vaknade idag..

Vaknade vid 9.20 och åkte 9.50 typ, hann upp sminka mig fort och slängde på mig kläder i stort sätt. Anna skulle till vårdcentralen så följde med henne eftersom hon var snäll och följde med mig igår.
Som tur var så vare inge fel på henne! :D

Gick runt på stan ett tag sen, och vi var och åt på nått kina grejs, mycket gott!

Åkte hem sen och vi försökte komma på vad en låt hette och till slut eller efter ett antal timmar så ;)

Ikväll händer ingenting, absolut ingenting! Typ dom flesta ska ju ut ikväll, och ibland hatar jag att bara vara 17. Men snart bara två månader kvar ju!

Snygg Anna med min lilla cooling!


Min lilla coola Fiona!


Så snygg bild..not! Nästan osminkad och med super svullen tunga!



PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0