Är väldigt ledsen för att jag inte skrev igår, men kom hem ganska så sent!

Dom som jag har på fb vet varför haha.

Började dagen med att jag vaknade hos Anna för jag sov hos henne. Vi skulle vidare till Stora Ekeby som jag verkligen inte hade lust med igår.
Men när vi väl var där vare väl rätt så okej i alla fall. Var en veterinär där och visade oss litegrann.

På eftermiddagen red vi och jag hade Axe eller vad han heter, lite väl hård i munnen för min smak, men gick väl bra om man bort ser från det.

Jag, Anna och Maja var dom ända som skulle åka buss, så vi går dit och är där 10 minuter innan den ska gå. Men kom bussen?! nej! Vi väntade en timma och en annan buss kom istället. Den körde oss till kvicksund, där ifrån tänkte vi ta tåget, så det stog att det skulle gå ett om några minuter, men det kom aldrig så måste redan ha åkt förbi eller nått? Så där satt vi också i en timma och väntade på nästa tåg hem.

När vi är i stan så ska vi hem till mig, så hoppar på 801, och det är ju fel buss. Så vi får åka till malmköping där vi hoppar av, och då kommer 701, som stannar hos mig. Så då springer vi över vägen, men inser att busskorten inte fungerar. Men tur att det var en snäll liten dam som lät oss åka iaf.

Hoppar av bussen då är klockan 18.10, då kommer mamma och hämtar oss. Vi åker fort till mc donalds och äter två hamburgare. Sen direkt till strömsholm för skulle på clinic där som började 19.00. Herregud vad vi stressade kan jag säga!

Clinicen var super bra och man lärde sig mycket tycker jag, det var med Maria Gretzer.

När vi ska hem därifrån så möter vi massa blinkande bilar, han stannar oss och ber oss åka in till kanten, för kommer 6 lastbilar som är 6 meter breda så går inte att mötas. Och HERREGUD VAD STORA DOM VAR!! Massa poliser och allt åkte framför och bakom. Shit, lite kul att se :D

Kom hem vid 22.10 tror jag det var så gick och la mig direkt då.

Nog om igår, var inte i skolan idag.. har sjukt ont i ryggen så försökt smörja mig med linement, eller vad det heter. Ska be mamma göra det på mig ikväll också.

Var ute och red Fala, hon börjar tölta riktigt bra. Men hon blir ju svettig som en gris stackarn ;) haha!

Lägger nog upp lite bilder ikväll. Och vilket tråkigt inlägg det blev! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0