Blev lite fest igår.



Igår så tänkte jag först ha en hemma kväll, men sen så ringer Petra och frågar om jag vill med på fest och vem tackar nej till det?!?! haha :D

Så vi drog dit, var trevligt folk där oså, ända tills dom skulle ut på krogen. Och Petra och jag kommer ju inte in! Så då drog vi till Mange istället, där vare lite folk från kvicksund och sen Alicia. Var rätt så chill där. Sen skulle dom också ut på krogen. Vi hängde med till stan då för att dra någon annanstans tänkte vi, men då mådde Petra dåligt och ville åka hem. Tog då Alicias id och kom in på royal eller vad det heter och var där tills det stängde och resten av kvällen vill jag inte skriva här. thihi ;) Hemliiis!

Kom iaf hem för en halv timma sen, och tryck i mig lite juice så jag ska piggna till. För snart kommer hästen :D ska bli så kul att ha någonting att jobba med.

Och föresten så skrittade jag på Funi igår, helt själv och började styra honom och göra halter oså. Gick super!

Nu ska jag byta om, hade inte tänkt att gå med fest kläder till stallet ;) haha

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0