Galna dagar alltså! :D

Hann inte skriva igår var ganska mycket som hände verkligen!

Började dagen på stora ekeby, red och allt sånt där. Sitter på bussen hem och får för oss knäppa saker, adam<3Kom hem vid fem, då tänkte vi först att vi skulle åkt och tränat hästarna på vilsta. Men Annas mamma kunde inte då.
Helt plötsligt när vi lagar mat så ringer det. Då äre Burger king som undrar om jag vill komma på anställningsintervju... läskigt! Men får väl gå dit och se hur allt går!

När vi kommer till stallet så ska vi ut och hämta hästarna då kommer dom springandes, så söta!
Rid turen var mer än galen, men så sjukt jävla kul!

Idag så kan jag inte säga att allt gått som det ska haha..

Skolan var väl ganska seg, men gick iaf!
Sen ska vi hem och åka till Vilsta och träna idag istället, då smiter hästarna(utom Sting och Hugo), så var bara att jaga dom igenom hela Örsta, typ! Sjukt jobbigt..
Vi som skulle knoppa och greja tills vi skulle åka.Men det hann vi inte nu, så var bara packa och lasta in hästarna, sen dra.
När vi tränar så var båda två jätte fina, Hugo flytta verkligen för skänkeln idag, duktig pojke. Men sen vart han trött, så han stegrar och det vart väl lite för högt, så jag kunde typ gå av?! hahah. Sjukt ramlade inte av verkligen utan stog ner på marken och höll i honom typ haha. Sjukt :D

Nu ska jag sova så jag kommer upp och kan ta åtta bussen!

PUSS

ps. Jag har verkligen världens bästavän, min Anna Hermansson! <3 Ni andra också förstås! <3

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är Världens bästa ALexandra och tack för att underbara och korkade dagar ;d hahahahahah<33

2010-09-02 @ 11:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0