Godmorgon, eller godmiddag kanske man ska säga!

Har sovit och funderat mycket på saken som jag ska bestämma mig för. Och är nästan helt 100 på att jag vill det nu!

Just nu kanske ni inte förstår någonting, men kan säga att jag funderar på att sälja alla hästar jag har. Och sen vara utan ett tag, så jag får tillbaka intresset. Och det kommer jag nog förhoppningsvis få ganska fort. I sånna fall tänker jag nog köpa EN häst, som jag kan komma upp i klasserna med. Har funderat på det här ganska så länge nu(inte sagt det till någon).
Men igår så sa det bara stopp, jag orkade helt enkelt inte mer! Unghästar+plugg+fester+umgås med kompisar+kanske börja jobba.. tycker inte det går ihop riktigt.

Men har ju som sagt en del att fundera på först, om jag ska rida in Funi klart, eller sälja han som han är nu? Och ja, det är en häst jag inte vill sälja, men kan tyvärr inte ha kvar honom om jag mår dåligt över det!

Ni får ta det som ni vill, och vill inte ha några dumma kommentarer eller så, för det spelar ingenroll!

Hoppas ni förstår det jag ville säga med det hela.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0