Haha, vad jag gör jag uppe nu?!

Vet inte varför jag är uppe redan, men har typ börjat få ont i ryggen så har jätte svårt att sova. Måste smörja in den med liniment idag ;d

Igår så var vi hemma hos Carro som hade inflyttningsfest, kvällen vart rolig tycker jag ialla fall. Liksom sådär lagom mycket folk och lagom hög musik, ja allt var bara bra rättare sagt. Förutom då att jag inte har en aning om vad som togs för bilder eller jo jag vet ju dom som ja vet om att jag var med på. Men inte sånna där "smyg" bilder när man inte är berädd osånt, hatar det verkligen haha! Aja vi ser väl vad som kommer upp på fb.

Idag så är det en som kommer och tittar på Hugo, hovslagaren kommer vid tolv tror jag det är för han har tappat en sko. Dumma lilla polle!
Hoppas dom är intresserade av honom.

Ska försöka rida Funi lite också, om jag nu orkar.. Känner mig fortfarande full typ haha! Men blir nog bättre om ett tag, får jag väl hoppas..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0