Helgen var?!??!?!?!

Sjuk,galen,knäpp,rolig,dramatik, skum och allt jag vet inte vad.. går den äns att beskriva? Nej! Mest sjuka som hänt på länge.

Folk var sura, sen glada haha. Upp och ner hela tiden. Lördagen firades iaf Becka, grattis till henne! Var rätt segt där för blev en hel del tjafs oså. Och umgås inte direkt med dom som var där, så blev lite tråkigt då. Drog istället till Nidas, var väl rätt segt där också. Haha! Men hade iaf trevligt resten av kvällen. 

Åkte sen till Anna vid halv ett ungefär på söndag morgonen. Vi käkade kycklingtallrik och sov i stortsätt, var ju rätt så slut från hela helgen.

Väl hemma, så duschade jag,bäddade rent och tände massor med ljus. Sjukt skönt, snacka om att jag somnade fort!

Idag så har jag bara varit seg, men ska snart ner och rida och allt som ska fixas där nere. Har ju inte ridit på hela helgen, så blir lugna ridpass idag, kan vara ganska så skönt med tanke på att vi har festat en hel del ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0