Mycket gjort idag..

Gick en bit in till stan, kanske vart 5 km. Riktigt skönt var det! Skulle sen till doktorn, så gick dit. Och var inget fel på mig. Var typ muskelvärk eller nått.. Tror inte riktigt på det om jag ska vara ärlig. Men äter iaf värktabletter nu och hoppas att jag kan sova inatt ialla fall!

Gick sen och piercade tungan, ;) äntligen! Trodde inte jag skulle våga, men var bara att jag behövde ta tag i det så fixade ja det ;) Tredje gången gillt?!

Var sen ute och red Hugo och Anna red Fala. Gick bra tycker jag, bara det att Hugo är hård i munnen som fan, men kan ju vara för att jag inte ridit honom på ett tag. Så hoppas det blir bättre.

Nej snart ska jag väl gå och lägga mig så jag kommer upp ganska tidigt!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0