Usch vad jag inte mår bra!!!!

Jag hatar verkligen att gnälla och klaga. Men just idag är det så sjukt jävla jätte jobbigt, bara för min jävla mage!
Knappt sovit, och vaknade vid fyra av att det krampade i magen hela tiden nästan. Usch vad ont det gör. Och jag och Anna som skulle till skolan och skriva vårat pm till projektarbetet.

Aja, ska till doktorn vi halv tre eller vad det var. Och mamma ringde sjukhuset och dom sa att jag ska ta värktabletter. Hm, jag som trodde att man inte ska göra det när man har ont i magen? Haha aja!

Det blir väl en jätte rolig dag för mig, ska väl sitta här och kolla på tv. Men det värsta är att jag istort sätt kan göra allt, det gör mest ont när jag sitter eller ligger. Så det är riktigt jobbigt!

Men vi hörs väl sen eller nått.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0