Varit ganska mycket den här helgen!

I fredags så duschade jag både Funi och Hugo gick skit bra. Rena och fina killar fick jag ;) gick hem och sov sen, var grymt trött och skulle upp tidigt.

På lördagen så var jag uppe vi fem då jag skulle med Anna på tävlingen, och det är väl en utav dom tävlingar jag varit på med henne som var lite upp och ner haha. Men vart bra till slut ialla fall.

Sen var det bara fixa med mina egna när jag kom hem, då kom Erika och Madde och jag provade två sadlar som dom hade. Så blir nog att köpa en top reiter bomlös, för vill kunna ha sadeln på Funi sen inte bara på Fala.

Idag har jag varit och tränat med Fala på pösa banan, tror det är första gången hon är på en bana. Och det gick super duper bra. Funi var också med och tränade att vara runt andra hästar.
Gud vad fort det går att utbilda henne, är helt chokad, från att inte ha någon tölt till att tölta på ganska så bra idag. Och galoppen älskar jag helt klart. Älskar verkligen att rida för Emma, man blir så glad av henne och vill bara fortsätta träna,träna,träna! Ska  till henne på torsdag också och rida. Ska bli så sjukt roligt.

Nej nu ska jag sova, eller kolla Irene Huss iaf :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0