Veterinären kom idag!


Min lilla älskling ligger just nu under täcket vid mina ben och sover, sååå söt är hon!

Har tillbringat hela dagen i stallet nästan. För först gick jag ner och mockade. Och borstade alla hästar. Sen kom Ström och drog ut vargtänder på Hugo och vaccinerade alla. Skönt att ha det gjort iaf.

Sen städade jag sadelkammaren och fixade litegrann. Gick sen hem och direkt så kom nästan mamma hem och sa att vi skulle åka och köpa brädor. Så då gjorde vi det, för behöver några till stallet.

Stod sen och pratade ett tag med Marie och sen kom vi hem för en timme sen. Blir ingen ridning på Hugo förens om 7-10 dagar. Ganska segt!

Men får hem Islandshästen på söndag, äntligen kan jag börja träna igen. Och den här gången så är det lite mer att träna på än vad det var på Alda. Så ska bli roligt :D

Nu ska jag titta lite på tv, så hörs vi väl imorgon ;)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0