20/12

Oj har gått några dagar hehe..

Festade i helgen osv. Så därför jag inte haft tid att skriva.

Idag har jag och Anna varit och köpt julklappar. Skojsigt, men svårt att komma på grejer. Har fortfarande två kvar. Hittade även en klänning till mig själv till nyår. så braaa :D

Sen åkte jag hem och plockade undan lite kläder från mitt rum för några skulle komma och kolla på valpisarna.

Och så klart fastnade dom för Flicka. Förstår dom, har jag med gjort! Så dom tingade henne. Var ju planerat att vi skulle behålla henne, men har bestämmt mig för att skaffa en till hund senare i livet.

Sötaste lilla Flicka!


Nu ska jag och mamma och handla allmat inför julen, så vi slipper jul ruset, haha!

PUSS på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0