Red tre hästar igår..

Klockan blev så mycket så hann inte rida Perla. Tycker att Tindra är lite viktigare att rida så tog henne först. Och hon gick jätte fint, lite stelare idag igen, men ändå inte så farligt för hon vilade ju en dag så är förståligt!

Red Funi i paddocken och det gick super bra, fick jätte fina kort på oss. Men det går fortfarande inte att ladda upp bilder här...... suck!

Frami gick hur bra som helst, och det var på vanligt tredelat bett.. Shit vad jag älskar den hästen!!

Underbara djur! <3

Nej nu ska jag åka hem, sitter hemma hos farmor. Och sen kommer hovslagaren.. eller nej, nu ringde mamma precis och sa att han kommer lite senare. Så då ska jag ta och lyssna lite på musik och göra allt nödvändigt här på datorn, för nästa vecka kommer jag inte hinna göra ett piss!!

Så puss på er! :D

fick bli en gammal bild som redan finns här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0