28/11-11

Hellu!!

Idag var jag uppe och släppte ut hästarna. Red på en gång Frami, gick sådär idag.. Har ju inte ridit honom på några dagar. Så kan ju inte förvänta mig att det ska gå topp topp!!

När jag ska släppa ut honom till dom andra har Demantur spunk haha! Han stutsa och bocka och bara skulle visa hur glad han var. Lilla söthästen! Gillar han verkligen!

Sen efter det tog jag en tur på Funi, och han töltade hur mycket som helst, flera raksträckor. Så glad!! Han är så rolig att rida för han vill verkligen väl och försöker så gott han kan!

Nu ska jag fixa mig lite, för ska och kolla nytt kraft foder. Hoppas det är bra. Och sen och rida lektion för Nina på Demantur, får se hur det går!

PUSS FRÅN MIIIIIG! :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0