1/4

Ojoj, idag har det hänt riktigt mycket verkligen. Haft fullt upp hela tiden. Måste verkligen sova ordentligt i natt.

Var i skolan. Först var vi och kollade på någon skog.. eller nått sånt. Sen gjorde vi inte så mycket mer typ lite matte och så bara.
Sjukt seg skola hela dagen. Har typ inget ett göra. Eller egentligen har jag massor med prov, men inte som jag orkar med just nu. Så vill vänta ett tag.

Gick till bussen och träffade älsklings Cajsa. Tog bussen till Torshälla och gick till stallet, som vanligt. När vi kom dit var det inte ett dugg kul. Alla typ kacklade en massa skit. Så orkade verkligen inte med det.

Veterinären kom idag i alla fall. Först visste hon inte heller vad det var för något som min häst hade gjort. Så hon tog och stoppa in en "spruta" och sög ut massa äcklig vätska. Typ 2dl. Så synd om lilla Varenne. 

Tog bussen hem vid åtta och lagade mat, köttfärsås och spagetthi eller hur det stavas. Gott! 
Efter jag ätit kände jag verkligen att jag ville ut och springa. Så sprang med Isak (hunden) hem till petra. Så var ute och gick vid henne ett tag också. En grymt läskig gubbe åkte förbi och glodde som fan. Så äckligt.

Nu har jag precis duschat. Ska strax sova. Men har så ont i halsen IGEN, fattar inte vad som är fel på den. Vill verkligen inte ha ont. Men inte så mycket val precis.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0