1/4

Godmorgon!

Sitter i soffan och har precis ätit med Allie. Ska strax fixa mig för ska faktist till skolan idag.
Gick upp vid kvart i sex. För jag skulle först till stallet och släppa ut hästarna. Gick bra tror jag- Men när jag höll på att släppa ut hästarna så skickar pappa ett sms där det står

"Hej. Tänkte boka resa till cypern. Du och Johanna får ta med en kompis var, jag bjuder. Kolla med alla om vecka 28 blir bra"


Då vart man ju helt överlycklig. Men sen visade det sig att det var ju april skämt. Hatar verkligen 1 april.

Har varit i tvättstugan nu på morgonen. Fått alla mina kläder tvättade. Eftersom mamma aldrig fixar nått.
Nej nu måste jag gå och fixa mig. Ska och hämta tvätten innan bussen går.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0