Alexandra är tillbaka!




Äntligen är jag tillbaka med att skriva. Har hänt lite mycket saker just nu, som jag inte vill tala om. 

Vaknade för ungefär en timma sen. Ont i halsen så blev ingen skola idag. Ganska skönt att jag inte gick eftersom vi har prov idag som jag inte änns viste om. Kul att jag aldrig får reda på något.
Men men, ska ju ändå börja om gymnasiet till nästa år. Så ska försöka få en tid med min mentor så jag kan kolla vilka kurser jag kan göra klart. Ligger ju efter som bara den i matten och lite annat. Så känns inte så kul att få sitta och plugga varje dag resten av terminen.

Idag ska jag och färga petras hår och sen träffa william tror jag. Får se om jag orkar göra någonting. Har ju som sagt ont i halsen.

Nej nu ska jag gå och äta frukost.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0