..

Jag fattar inte.. jag fattar verkligen inte. Jag måste ju ha nått fel i huvudet eller nått?!

Du stog mig nära. På slutet stog du mig riktigt nära. Men det sumpar du. För att göra allting bättre för dig själv. Jag var så otroligt äckligt snäll mot dig. Men fick jag någonting tillbaka? Nej, bara massa lögner.

Du sårar inte bara mig, finns andra som du sårar kanske till och med mer än mig. Borde tänkte på andra än dig själv någon gång.

Visst, vi är inte alltid "bästavänner". Men jag ställer alltid upp för dig om det är nått. Du har nog aldrig gjort det för mig. Och jag har varit grymt rädd om dig, därför jag inte vill att du umgås med vem som helst. Men det förstår du inte heller. Nu är det slut på det här. På riktigt. Tar du inte nu och visar ditt riktiga jag så kommer jag bryta kontakten. Och jag menar det verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0