Fredag kväll!

ooh, grymt tråkig fredag kväll. Sitter ensam framför tvn. Hur kul låter det?
Ella var här tidigare. Vi lagade pannbiff och klyftpotatis. Mums, jag fattar inte att jag faktiskt är ganska duktig på att laga mat? Helt sjukt!
Direkt efter maten var vi tvugna att åka och fodra hästarna i stallet. Gick också bra. Förutom att vi tror att vi såg ett vildsvin?! Typ stor,hårig och läskig. Fan vad rädda vi vart då. Tänk liksom vildsvin i Toshälla, det går ju inte. Helt sjukt. Sen åkte Ella hem typ. Och då har jag bara kolla tv och suttit här.

Nu kom Jojo och Allie hem. Så ska prata med dom.

Godnatt


Kommentarer
Postat av: emma nordgren

hahaha "stor hårig och läskig". det var jag som sprang i buskarna :(

2009-04-19 @ 13:20:12
URL: http://enordgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0