Måndag

Har precis ätit lite. Vart makaroner med köttfärssås. Musigt var det.

Idag skulle vi till nyby torshälla ridklubb. För att kolla hur man löshoppar hästar och lite sånt. Var ganska skönt och roligt. Men sen skulle jag egentligen till polisen vid ett. Så kunde inte vara kvar i skolan. Men mår inte sådär super bra idag, så får bli att åka till polisen på tosdag istället.

Ska ner på stan med Ella sen senare. Eftersom att jag ska till ungdomsmottagningen och allt. Och Ella ska ta hål i öronen. Blir nog bra hoppas jag.

Måste komma ihåg att mamma ska ringa juventas eller vad det heter idag också. Hon måste verkligen ringa nu. Blir galen.

Nu ska jag gå och kolla vem jag fick sms i från

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0