Natti!

Sitter hemma hos Cajsa. Ska inte till skolan imorgon. För har fortfarande ont i halsen. Och eftersom vi har ridskola imorgon så kan jag verkligen inte anstränga mig för mycket.

Det gick bra i stallet också. Red ut på Varenne och Bosse. Gick jätte bra idag. Sen när vi skulle hem så kom jag och Cajsa på att vi skulle ut och springa tillsammans. Så vi åkte hem till mig och hämtade saker. Sen hem till Cajsa.
Drog ut och sprang. Gick riktigt bra. Men jobbigt var det.
Suttit vid datorn resten av kvällen.

Klockan är nu två och måste strax sova. För ska upp åtta imorgon för att hinna duscha och fixa oss. För Cajsa ska till tandläkaren och lite så. Sen ska vi väl till stallet.

Skriver mer sen.

Sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0