sjuk dag...

Dagen började ju inte alls bra, imorse så var det ju ingen praktik. Så var hemma ett litet tag.

Sen tänkte jag att jag skulle åka till stallet istället. Går ut till moppen. Har bara lite bensin så åkte och tanka. Men tycker då att den låter lite konstigt. Ähh, tänkte jag. Det är nog ingenting. Åker ända bort till volvo. Då börjar den gnisla och typ hacka när man skulle bromsa. Jätte läskigt. Så vände med moppen för att åka hemåt. När jag åker över bron från willys och ska svänga mot ekeby typ så skulle jag kolla ner på däcket och kolla vad fan det var som gnislade. Så klart så svänger moppen och jag kör rakt in i trotoarkanten. Flyger och moppen fortsätter utan mig ca 10 meter. Folk stannade och prata med mig men kunde inte resa mig upp då. Så dom ringer ambulans. Så innan ambulansen kom hade jag tagit av mig hjälmen ialla fall.
Fick åka ambulans till sjukhuset och polisen fixade med moppen så den vart låst och så.
När jag kommer in till sjukhuset så hade jag grymt ont i armbåge,fingrar och knä. Så fick ta röntgen och lite sånt.

Söta Ella och Petra kom upp med choklad och blommer. Tusen tack tjejer. Älskar er verkligen!

Visade sig sen att det inte var något fel på mig. Som tur var!
Men min jacka är sönder och moppen typ helt repig och knäpp. Sen hjälmen är väl lite sönder också. Men men!

Ella och Petra körde hem moppen till mig sen. Dom sa också att den var helt skum och seg. Aldrig varit så konstig förut.

Men nu orkar jag inte berätta mer.

Hoppas ni haft en bra dag.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0