Söndags tråk!

Förlåt att jag inte hann skriva igår. Varit så stressigt den här helgen.
Tänkte berätta lite om lördagen.

Började med att jag mitt i natten vart väckt av Petra, hon började fråga massa saker. Och vad hon sa kommer jag verkligen inte ihåg. Sen när jag lägger på till henne så ser jag att jag fått sms från Dennis. Så han ville att jag skulle komma ut ett litet tag. Så när jag skulle sätta på mig byxor så säger Ella:

Ella: Alex, fryser du?
Jag: nej, HAHAHa! Jag ska gå ut ett litet tag.
Ella: Jaha, trodde jag hade tagit allt täcke..

Typ bara jag och Ella som fattar. Men gud vad jag skratt då. Hon är så blond min lilla Ellabella.
Träffade ialla fall Dennis ett litet tag. Sen gick jag in och la mig igen.

På morgonen så skulle vi upp åtta. För att åka och kolla på islandshästtävlingar. Kollade på lilla Johanna och några till. Gick riktigt bra för henne. Så grattis gumman!

Åkte där i från direkt hem till Ella och hämta kläder. Sen vidare till mitt stall. Fixade lite där oså bara.

Hem och fixade oss. Sen kom Mathilda och Lovisa hit för att vi sen skulle och grilla i Vilsta. Och lyckat kan jag ju inte säga att det vart. Gillen vi hade köpt fungerade inte. Hm.. Fick äta kallkorv. Fyfaan. Drog sen till några killar och hade lite trevligt.
Sen åkte jag och Ella hem och sov. Ganska så trevlig dag tror jag, fast lite jobbig var den nog allt också.

Söndag: Idag vaknade jag ganska tidigt av en jobbig huvudverk. Hm, jag brukar inte bli bakis. Men vart det idag. Gick och lagade mat till mig och Ella. Sen kom Allie förbi ett litet tag också. Trevligt!
Gjorde inte så mycket sen. Somnade till klockan sex. Och åkte då till stallet.
Och nu ska jag sova.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0