Doktorn igår...

Sa ju igår att jag skulle berätta vad jag gjorde igår. Var hos doktorn för att kolla upp min huvudverk igen. Kollade hjärtat och blodtrycket. Och jag har lågt blodtryck så kunde inte få några migrän tabletter. Så ska och kolla blodtrycket 2 eller 3 gånger till. Sen ser dom om jag kan få tabletter eller inte.
Lämnade även blodprov, men kommer inte ihåg vad dom skulle kolla.

Åkte sen ut till hästarna och var ute och red Varenne i skogen först. Skulle förbi några golden hundar och då vart Varenne rädd. Och typ försökte springa åt alla håll, men tog ju stop eftersom det var träd och stenar. Så när han märkte att det tog stop vände han snabbt och sprang åt andra hållet. Var jätte nära på att ramla av, men tur var så gjorde jag inte det. Haha!
Gick sen ut och gick med Nappe. Han är sååå seg men han måste röra på sig så.

Åkte hem och duschade och sen ut och gick med Petra eftersom hon åkte iväg i natt, träffar inte henne förens på fredag igen. Då blir det fest såklart! Åfesten ju :D:D

Idag har jag inte gjort någonting alls. Bara varit hemma och ute vid huset och hälsat på hästarna. Kollar just nu på Leonard och Kate eller vad den heter. Verkar riktigt bra. Så ska fortsätta kolla på den nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0