Hunnit massa mycket idag.

Haha, tokig dag idag kan jag ju lungt säga. Cajsa och Jim kom och hämtade mig. Då åkte vi till hästarna, för dom skulle vaccineras.
 
Åkte och köpte pizza. Bläää, banan på pizzan är äckligt :(  Tog med pizzorna till Cajsa och käkade. 
Fick vi för oss att vi skulle dra till tuna park så gick där någon timme. Jim skulle på fotbolls träning så han släppte av mig och Cajsa vid rix video, för vi skulle sola såklart. Jobbigt var det ju men får stå ut. Vill ju bli brun.

Kom hem för en liten stund sen. Ska snart sova för vill vara pigg tills imorgon. Eftersom jag och Petra börjar skolan då..börjar bli lite små nervös faktist. Men ska nog gå fin,fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0