Hunnit med massor idag känns det som.

Började med att jag städade hela rummet. Damsög under sängen till och med. Wooow, säger jag bara. Brukar inte hända att jag gör det så ofta (a). Haha mysigt Alexandra!

Mathilda kom till mig vid halv två. Då åkte vi till Ica maxi och köpte dricka. Sen vidare till sundbyholm och bada och sola. Var inte där så jätte länge, men ändå så skönt.
Lämnade Mathilda hos hennes kompis Tove. Så åkte jag till Tuna Park och hämtade Jojo, vi skulle ut till hästarna.
Grillade med mamma och Lelle sen.

När vi kom hem så drog Jojo och jag ut och sprang. Helt otroligt att hon orkade ;) haha! 

Sitter med färg i huvudet nu, måste ha det rött.. FÖR IMORN ÄR DET ÅFESTEN!! GAAH, HOPPAS VERKLIGEN DET BLIR KUL! ´

Imorgon ska jag upp tidigt igen. Ska till läkaren och ta blodtrycket igen. Vid kvart i tio, seeegt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0