Kom hem idag.

Var ju i Herrfallet med klassen. Först i början tyckte jag att det var super segt. Fick reda på att jag skulle bo i stuga nummer 15, sista stugan och längst bort. Skulle ialla fall bo med Jocke,Caroline,Frida och Isabell. Hade ingenaning om vilka alla var först. Ingen snackade typ i början med varandra. Men tillslut vart det faktist riktigt bra. Umgicks nästan hela tiden med Carro. Super snäll tjej det där.

På dagen gjorde vi sammarbetsövningar, och tycker det var kul om jag ska vara ärlig. Gick även tipspromenad på kvällen.

Innan alla skulle sova så var det lite folk i våran stuga, vi körde jag har aldrig.... och snacka om att man inte fick reda på mycket om folk. Haha, men ändå så kul att veta.

När vi väl skulle sova så drog vi ut alla madrasser i vardagsrummet. Så vi inte delade upp oss i olika rum liksom.
Alla typ var super rädda och Jocke fick gå och stänga alla fönster och sånt. Haha, knäppa vi var ;o

När vi alla vaknade städade vi lite och käkade frukost, för att sen gå och ha fyrkamp. Var ganska kul det med. Lite jobbigt i början men vart bättre sen.

Städade lite till, käkade och bara umgicks sen gick bussen hem. Var ialla fall en toppen resa tycker jag. Ska bli riktigt roligt att börja den där skolan. Är lediga på måndag..

Och nu ska jag sova tänkte jag.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0