Oj, sorry :(

Inte hunnit skriva, eller tänkt på bloggen överhuvudtaget, förlåt!

Var på björn rosenström i tisdags, snacka om att han är grymt. Och snygg var han också. Trodde typ det skulle vara en gammal gubbe eller nått.
Petra var jag där med. Hon har ju varit sjuk hela helgen så kul att göra nått med henne. Efter björn rosenström gick vi mot Petra. Fick gå barfota, mina klackskor gjorde så jävla ont.
Cajsa ringde när vi nästan var hos Petra. Hon ville att vi skulle träffas. Så åkte och träffade henne. Roligt, var länge sen!  Hon sov hos mig sen.

Så igår så låg vi bara och kollade tv, sen en snabbis till hästarna, grillade där också. Åkte sen hem och kollade tv. Cajsa åkte hem vid elva, så jag satt vid datorn ett tag sen somnade jag ju så klart.

Idag ska jag åkte till hästarna tänkte hoppa lite tror jag. Sen träna funi också. Får se hur det går ;)

Puss

Björn rosenström!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0