Precis kommit hem från en riktigt lång moppe tur!

Herregud vad ont i rumpan jag har nu. Åkte från mig och hämtade Petra för vi skulle till kvicksund och träffa folk. Åkte sen från Petra till Mathilda. Är ju en bra bit att åka. Sen där i från åkte vi tre på moppen till sanda. Sen tillbaka till Mathilda nästan direkt igen.
Mathilda och Petra kom på den sjuka idén att vi skulle åka moppe och Mathilda cykla och hålla i Petra. Jag tänkte att vi skulle dö då typ. Men provade i alla fall. Gick riktigt bra. Så åkte till Mc donalds och käkade lite. Tack Mathilda (a)
Åkte sen tillbaka till kvicksund för att lämna Mathilda och cykeln. Då har Petra super ont i knät. Så frågade om vi skulle upp till akuten, men hon trodde hon klarade sig i alla fall, tur det!  Skjutsade hem henne, och sedan åkte jag hem igen. 

Vilken kväll asso. Men kul var den! Tack för allt babes <3

Nu ska ja snart kolla Ghost whisperer och sen sova.

Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0